Friday, July 29, 2011

Buat kawan baikku Namanya panggilanya ialah syamir


assalamualaikum

Pada hari isnin hingga khamis 20 hingga 23 june .Pada hari isnin 20 june ,kami semua telah menghadiri program PERAJA di Jeram Pasu.Pada masa itu juga saya berjumpa dengan kawan saya namanya ialah amirul akmal.

Selepas program PERAJA itu tamat kawan saya memeinta izin kepada gurunya untuk mandi -manda.selepas itu,gurunya mengizankannya dan kawan-kawannya mandi diJeram Pasu.Selepas mandi puas dia dan kawannya menukar baju dan terus balik kesekolah.

Selepas berminggu-minggu menunggu syamir di kelas tajwid.Pada keesokannya pula saya menunggu khabar syamir.Ustz saya kata’syamir telah menghadapi penyakit kencing tikus’.Saya terkejutdengan apa yang dikata oleh ustz.Ustz kata sekali lagi ‘syamir telah pengsan 2kali diHospital Kuala Krai dan HUSM’sampailah kehari ini saya tidak tahu keadaan kawan saya.
Sekian terima kasih.disini sajalah cerita ringas saya

1 comment:

  1. assalamumu`alaikum...

    amir! Amirul akmal dan syamir tu... orang sama ke?

    paper pn.. moga Allah tetapkan yang terbaek..

    ReplyDelete